v


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 بهمن 1392
بازدید : 654
نویسنده : علی کاووسی

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43

 

 



:: موضوعات مرتبط: adobe , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فلش پلیر , فلش , پلیر , gif , flash player , دانلود , گرافیک ,
تاریخ : دو شنبه 2 دی 1392
بازدید : 732
نویسنده : علی کاووسی
SpongeBob.SquarePants.S09.Tad MD دانلود SpongeBob SquarePants Season 9 انیمیشن باب اسفنجی فصل ۹
| انیمیشن باب اسفنجی |

| فصل نهم |

| قسمت های ۱ - ۱۱ آماده دانلود  |

 

ژانر: انیمیشن | کمدی | خانوادگی
کیفیت : 720p
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : 7.9 از 10
توضیحات :
فصل نهم انیمیشن محبوب باب اسفنجی در حال پخش است و به طور هفتگی قسمت های جدید را می توانید دانلود کنید. در هر سن و سالی که باشید مطمئنا از تماشای این کارتون زیبا لذت خواهید برد زیرا به سبک خاص خود طرفدارن بسیاری را جلب کرده است. از شخصیت های معروف این کارتون میتوان به باب اسفنجی , پاتریک , سندی اشاره کرد. زبان این مجموعه انگلیسی به صورت ابتدایی و با گفتار آهسته می باشد که میتوانید از به راحتی مطالب را درک کنید .
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید …


:: برچسب‌ها: کارتون , باب اسفنجی , دانلود , نهم , باب اسفنجی قسمت 9 , باب اسفنجی قسمت نهم , فیلم ,
تاریخ : دو شنبه 2 دی 1392
بازدید : 558
نویسنده : علی کاووسی

Video Converter Ultimate1 دانلود Wondershare Video Converter Ultimate 6 7 1 0 نرم افزار تبدیل فرمت ویدئو

 

Wondershare Video Converter Ultimate 6-7-1-0 این نرم افزار همانطور که از نام آن هم مشخص است، نرم افزاری برای تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. کار با این برنامه بسیار آسان است. کافیست که هر نوع فایل ویدیویی مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس فرمت دلخواهتان را انتخاب نمایید تا نرم افزار آنرا تبدیل کند. فرمت هایی را که این برنامه از آنها پشتیبانی میکند بسیار گسترده هستند از همین رو تنها به چند فرمت معروف که شامل AVI, WMV, MP4, MKV, FLV, 3GP, MPG می باشد اشاره کرده ایم. علاوه بر این شما قادرید تا از این نرم افزار برای تبدیل فیلم های 2D به 3D نیز استفاده کنید و از تنظیمات مختلف آن مانند انتخاب رنگ عینک، تکنولوژی شاتر و … بهره بگیرید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان برش قسمت های مختلف یک فیلم و ساخت کلیپ از آن و نیز امکان چسباندن دو یا چند کلیپ به یکدیگر و ساخت یک فایل از آنها اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: نرمافزار , دانلود , کانورتر , فیلم , دانل , و کانورتر فیلم ,
تاریخ : دو شنبه 4 آذر 1392
بازدید : 874
نویسنده : علی کاووسی

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Firefox

 

 

ویژگی ها و قابلیت های مرورگر وب Firefox :

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری و نمایش صفحات وب
- نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن
- دارای تم ها و پلاگین های کاربردی و بی نظیر
- رابط کاربری آسان و جذاب
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- پشتیبانی کامل از اچ تی ام ال ۵
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- جلوگیری از باز شدن تبلیغات مزاحم پاپ آپ
- قابلیت مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- نصب آسان و از همه مهمتر رایگان بودن آن

 

 

download دانلود فایرفاکس  نسخه انگلیسی | با حجم ۲۲ مگا بایت

download دانلود فایرفاکس  نسخه فارسی | با حجم ۲۲ مگا بایت

password رمز فایل : www.download0098.com



:: برچسب‌ها: برنامه فایرفکس ، برنامه وبگردی سریع ، بهترین برنامه مرورگر وب ، دانلود برنامه Mozilla Firefox ، دانلود برنامه موزیلا فایرفاکس ، دانلود بهترین مرورگر وب ، دانلود فایرفاکس ، دانلود فایرفاکس نسخه 23 ، دانلود مرورگر فایرفاکس 2013 ، دانلود مرورگر فایرفاکس ورژن جدید ، دانلود نرم افزار ، دانلود نرم افزار Mozilla Firefox v23 ، دانلود نرم افزار وبگردی سریع ، دانلود نسخه 2013 فایرفاکس ، دانلود نسخه 23 فایرفاکس ، دانلود نسخه جدید برنامه موزیلا فایرفاکس ، دانلود نسخه جدید مرورگر موزیلا ، مرورگر فایرفوکس ، مرورگر وب mozilla firefox ، موزیلا فایرفاکس ، نرم افزار Mozilla Firefox ، نسخه جدید Mozilla Firefox ، نسخه نهایی Firefox ، ورژن آخر Firefox ، ورژن جديد موزيلا ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1392
بازدید : 605
نویسنده : علی کاووسی

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Bazar, دانلود آخرین نسخه بازار, دانلود آخرین نسخه برنامه بازار, دانلود با لینک مستقیم برنامه Bazar, دانلود با لینک مستقیم برنامه بازار, دانلود نرم افزار از اندروید مارکت, دریافت نرم افزار های اندروید مارکت, نرم افزار اندروید, نرم افزار اندروید مارکت, نرم افزار بازار, نرم افزار بازار برای اندروید, نسخه جدید برنامه بازار, نسخه جدید نرم افزار بازار, ورژن جدید برنامه بازار ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1392
بازدید : 601
نویسنده : علی کاووسی

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

 

 

 

 

 

معرفی مختصر مهم ترین نرم افزارهای موجود در پکیج آفیس 2013 :

 

Word 2013 :

نرم افزار Word، بدون شک پر استفاده ترین نرم افزار از مجموعه برنامه های آفیس است. فضای کاربری در Word 2013 بهبود چشمگیری داشته تا تایپ و صفحه بندی نوشته ها برای کاربر ساده تر شود. همچنین قابلیت ویرایش فایل های PDF به آن اضافه شده است.

امکانات جدید برای تایپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهای تازه صفحه بندی، و ... از جمله ویژگی های جدید ورد 2013 هستند.

 

Excel 2013 :

نرم افزار اکسل، ابزاری مفید برای محاسبات ریاضی و حسابداری است. این نرم افزار امکان پردازش اطلاعات و انجام محاسبات عددی و منطقی مورد نیاز کاربر را دارد. در Excel 2013 چیدمان منو ها و ابزارها کمی تغییر کرده تا فضا برای کار بازتر شود. همچنین امکان رسم نمودارها و گراف های مختلف با جزئیات بیشتر در آن گنجانده شده است.

 

PowerPoint 2013 :

از نرم افزار پاور پوینت معمولا برای ارائه محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) استفاده میشود. هرچند بیشتر کاربران آن را فقط به عنوان ابزاری برای ایجاد و نمایش اسلاید میشناسند، اما PowerPoint دارای مجموعه ای از امکانات برای تولید محتوای چند رسانه ای با استفاده از متن، عکس، فیلم، و صوت است. PowerPoint 2013 از رسانه های بیشتر و فرمت های جدیدتری پشتیبانی میکند. تقریبا میتوان گفت که تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری در نسخه جدید پاورپوینت قابل استفاده هستند.

 

Outlook 2013 :

نرم افزار Outlook پرکاربرد ترین نرم افزار برای ارسال، دریافت، و آرشیو کردن ایمیل های مبتنی بر SMTP است. شما میتوانید حساب ایمیل خود (مثلا Gmail) را توسط آتلوک مدیریت کنید. یعنی با یک بار اتصال به اینترنت، تمام ایمیل های جدید را دریافت کرده و سر فرصت آنها را مطالعه کنید و پاسخ دهید. از دیگر قابلیت های آتلوک میتوان به قابلیت مدیریت و برنامه ریزی کاری روزانه اشاره کرد.

شاید بتوان گفت که بیشترین تغییرات ظاهری در مجموعه آفیس 2013 ، مربوط به Outlook است. یکی از قابلیت های جالب و مفید اضافه شده در این نسخه، نمایش پیش بینی آب و هوا میباشد.

 

OneNote 2013 :

این نرم افزار، یک ابزار یادداشت برداری دیجیتالی است. و به کاربر امکان نت برداری سریع، و همچنین جستجو در میان یادداشت های قبلی را میدهد.

 

Access 2013 :

کاربرانی که با بانک های اطلاعاتی و برنامه نویسی سروکار دارند این نرم افزار را حتما میشناسند. اکسس جزو بهترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی است. اما کاربران خانگی نیز میتوانند از این برنامه برای ذخیره لیست ها و اطلاعات متنی قابل پردازش استفاده کنند.

 

 

 

 

سایر نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Publisher 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

توجه: نرم افزار آفیس 2013 بر روی ویندوز 7 و 8 قابل نصب میباشد.



:: برچسب‌ها: : دانلود آفیس، دانلود نرم افزار، دانلود آفیس رایگان، دانلود آفیس 2013، دانلود آفیس 2013 رایگان، دانلود نرم افزار آفیس، دانلود نرم افزار آفیس رایگان، دانلود نرم افزار آفیس 2013، دانلود نرم افزار آفیس 2013 رایگان، دانلود مجموعه آفیس 2013، دانلود مایکروسافت آفیس 2013، دانلود آفیس جدید، دانلود Office، دانلود Office 2013، دانلود Microsoft Office، دانلود آفیس برای ویندوز 8، دانلود ورد 2013، دانلود اکسس 2013، دانلود اکسل 2013، دانلود Project 2013، دانلود پاور پوینت 2013، دانلود آتلوک 2013، ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1392
بازدید : 532
نویسنده : علی کاووسی

Adobe Reader 11.0.04

Adobe Reader 11.0.04

Adobe Systems Inc - 48.23MB (Freeware - رايگان)
Date: 2013/09/18
 
 
Latest Version - آخرين نسخه
Adobe Reader 11.0.04
 
Other Versions - نسخه هاي دیگر
View More ... نمايش بيشتر

دانلود آدوب ریدر - آکروبات ریدر

Download Latest Version
دانلود آخرين نسخه
Download
48.23MB
Mirror 1 - دانلود از سرور 1

HamiRayane Mirror 2 - دانلود از سرور 2 حامي رايانه
 

 



:: موضوعات مرتبط: adobe , ,
:: برچسب‌ها: adobe , دانلود ادوب , ریدر , ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1392
بازدید : 606
نویسنده : علی کاووسی

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند.

ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

دانلود مرورگر اپرا 17 - Opera 17.0.1241.45



:: برچسب‌ها: اپرا , دانلود , مرورگر , مرورگر اپرا , "" ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1392
بازدید : 813
نویسنده : علی کاووسی

NOD32 آنتی ویروسی فوق العاده قدرتمند و محبوب ترین آنتی ویروس دنیا محصولی از کمپانی ESET می باشد که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از ورود ویروس ها و جاسوس افزارها به سیستم شما را می کند. از ویژگی های شگفت انگیز این آنتی ویروس که همه ی شما با آن آشنا هستید بلوک کردن نرم افزارهای موجود در سیستم و ویژگی های آن در صورت مخرب بودن است.

در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی و تشخیص امضاء کار می کند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن به روز رسانی می کند.

فرآیند اسکن آنتی ویروس نود ۳۲ بسیار سریع است و ویژگی هایی را دارد که شما را برای نصب آن برروی سیستمان وسوسه می کند.

از ویژگی دیگر این نرم افزار شامل یک رمز عبور حفاظت از سیستم به کاربران غیر مجاز می باشد که مانع از تغییر ، حذف و تغییر ویژگی های آن توسط افراد دیگر به غیر شماست .

از قابلیت های کلیدی آنتی ویروس فوق می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- داشتن قدرتمندترین موتور اسکنر ویروس ها

- اسکن بخش های مربوط به ایمیل ها نظیر Outlook ، Mozilla Thunderbird ، Windows Live Mail و …

- جلوگیری از اجرای فایل های مخرب و انتشار آن ها در سیستم

- آپدیت آسان آن حتی با دیال آپ

- پاک کردن ویروس های موجود در سیستم با سرعتی باور نکردنی

- پشتیبانی از تمام ویندوز های موجد در بازار

- پایین نیاوردن سرعت سیستم

- و … .

برای دانلود آخرین نسخه ی آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوزهای x32 و x64 به صورت جداگانه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

ورژن جدید آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus 6.0.115.0 RC / 5.2.9.1

 



:: موضوعات مرتبط: انتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: نود , انتی , انتی ویروس , دانلود , نود32 , نودسی و دو , "" ,
به وبلاگ من خوش آمدید

نظر خود را درباره قالب وبلاگ بگویید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 2691
بازدید کل : 40999
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com